Emelie V Andersson

Hej och välkommen till min lilla bubbla! Här inne får du en stor skopa häst, löpträning, en titt in i min tankeverkstad och kanske ett recept på något gott emellanåt. // Kram ❤️

Spontangrillning

Publicerad 2019-01-19 17:31:50 i Allmänt,

Jag och Emilia lastade våra hästar idag på morgonen och åkte iväg till ett närliggande ridhus för att hoppa dem. Nästa lördag är det pay and jump på ridklubben och då ska båda hästarna dit med Emilia som pilot. Båda hästarna fick guldstjärna idag men Emilia fick två för sin fina ridning. Det är en fröjd för ögat och det gör inte det
minsta ont i själen att stå på backen även om jag blir ridsugen. Det är både roligt och nyttigt att få se sin egen häst från backen.
 
Till lunch blev det spontangrillning med mamma och Thomas. Vi har ett motionsspår runt en sjö nära där vi bor och ut med det spåret finns flera grillplatser. Det var så mysigt och hundarna härjade runt fritt. Korv är bäst när den äts utomhus i kyla :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När vi kom hem tog jag och Markus en varm härlig ångbastu. Nu ska jag åka neråt och handla. Ikväll blir det räk och kräftsoppa. 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela