Emelie V Andersson

Hej och välkommen till min lilla bubbla! Här inne får du en stor skopa häst, löpträning, en titt in i min tankeverkstad och kanske ett recept på något gott emellanåt. // Kram ❤️

Julen är ute ur vårt hus

Publicerad 2019-01-04 17:19:09 i Allmänt,

Det var perfekt att vakna till liv och lea igång kroppen i stallet imorses. När jag kom hem åt jag frukost nummer två för dagen. Efter det blev det en stor kopp kaffe och några chokladpraliner som vi köpte i Jönköping på KAHLs kaffe och tehandel tidigare i veckan. De var magiskt goda! Under tiden passade jag på att ta itu med min iPad som gnällt om dåligt med iCloudutrymme och dittandattan i ett halvår nu. Jag har bara inte orkat...
 
 
Annars har jag storstädat huset från topp till tå idag. Det var verkligen behövligt! Markus har rivit lite i det blivande barnrummet och satt ihop en fåtölj vi också fick med oss hem från Jönköping här om dagen.
Ikväll ska vi till min mamma på middag. Hon fyller år. Jag har gjort efterrätten för mamma suger på att baka, haha. Men det vet hon redan att jag tycker. Jag bjuder på nygräddad Silviakaka med mycket glasyr så den måste ätas med sked. Yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela