Emelie V Andersson

Hej och vĂ€lkommen till min lilla bubbla! HĂ€r inne fĂ„r du en stor skopa hĂ€st, löptrĂ€ning, en titt in i min tankeverkstad och kanske ett recept pĂ„ nĂ„got gott emellanĂ„t. // Kram ❀

Solig tisdag

Publicerad 2015-09-29 10:05:59 i AllmÀnt,

Godmorgon! 😃
Idag stramar det lite i kroppastollen hÀr och var. Jag och Amanda, min nya stallkompis, Äkte till stallet löparklÀdda igÄr. Efter stallsysslor och pysslande med min Humlan brÀnde vi av 4km löpning. Det var riktigt hÀrligt!
 
Bild pĂ„ Skrea strand som jag och pappa bland annat Ă„kte till under tiden Humlan var inne pĂ„ operation. Lika fint vĂ€der som det var dĂ„ och dĂ€r Ă€r det hos oss ocksĂ„ idag 😎
 
Idag fÄr vi besök en helt vanlig tisdagskvÀll av goda vÀnner och jag tÀnkte bjuda pÄ en frÀsch fruktsallad med vaniljkesella. 
Solen skiner och jag tĂ€nker inte jobba över idag. Vi Ă€r ikapp rĂ€tt bra nu faktiskt sĂ„ jag ska njuta av en ledig eftermiddag idag i solen ☀
 
Ha en fin dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela